Kamal The Q

Layan Diri La Ye.....

Tuesday 6 September 2011

seperti dulu


 Am     Dm
 Selalu ku mengharapkan
G      C
 Kau akan segera pulang
Am       Dm
 Kau balik seperti dulu
G
 Menghapuskan rindu
         Am
 Yang sering menghantuiku


Dm   G
 Semenjak kau datang
C  Am
 Di hatiku sayang
Dm   E
 Semua resahku hilang
Dm   G
 Diriku bukanlah
C  Am
 Seorang yang mudah
Dm     E
 Menyerahkan cinta semudah kata


Am Dm
 Kudambakan cinta
G     C
 Indah seperti dulu
Am     Dm    E
 Kerna cintaku tak pernah rasa jemu
Am Dm
 Biar hati bimbang
G    Dm
 Aku terus menunggu
Am      Dm    E
 Benar ku tahu kau tak pernah jauh
     Am
 Kau di hatiku


::SOLO::  ( hentam sajalah,.. asalkan ader bunyi cukup la,)




Dm  G
 Di hari yang datang
C    Am
 Janganlah kau ulang
Dm         E
 Lukai hatiku sayang
Dm  G
 Aku pun bukanlah
C  Am
 Seorang yang bisa
Dm      E
 Menggantikan cinta sekelip mata


Am   Dm
 Aku inginkan cinta
G    C
 Kita seperti dulu
Am     Dm     E
 Kerna cintaku tak mudah rasa jemu
Am       Dm
 Biar hati bimbang
G    C
 Aku terus menunggu
Am    Dm   E
 Dan aku tahu kau tak pernah jauh
      Am
 Kau di hatiku


Habissssss
Comments

No comments:

Post a Comment